torsdag 30 april 2009

Valborg...

Idag gick jag upp tidigt och åkte till simhallen för att träna, började prata med en dam som fråga om jag bodde i ------ och då visa det sig att det är en av mina grannar hehe. Trevligt... Tiden går så mycket fortare när man har någon att prata med.
Sen åkte jag till Mix Mix som har 40% på allting eftersom dom ska stänga så jag köpte massa choklad, popcorn och tops. Var ju skitbilligt så man måste passa på. Det syntes att många passat på för det var ganska tomt på många av hyllorna.
Sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. Precis när jag slutat att jobba ringde syrran och berätta att dom ska tända en brasa på Sågudden och ville att jag skulle komma dit. Så jag tog rallybilen med platta i bott och körde mot stan. Kom på att jag måste nog snabbt hem för att hämta systemkameran. Har ju alltid med mig den lilla kompaktkameran i den vanliga väskan som jag har som standardväska men tänkte att om jag ska ta kort där så kommer jag bara ångra att jag inte hade den stora kameran med mig. Så jag skyndade mig hem och kastade mig in genom dörren för att hämta den stora väskan och sen var det platta i bott till stan igen. När man väl kom in så var det knökfullt med bilar och folk och det var svårt att hitta parkering. Sen sprang jag in på platsen och var där lagom tills dom skulle tända brasan och skjuta raketer. Var också en orkester och massa drillflickor där. Var kul att se och jag hade ingen aning om att detta firandet var så stort...
Var kul att umgås lite med mamma och syrran också :D

Idag fyller Älsklingens pappa år och i morgon fyller min pappa år hehe.. Lite lustigt..
Nää nu ska jag slappa lite eftersom jag ska upp tidigt i morgon också för att jobba.








Inga kommentarer: