söndag 19 juli 2009

**Alcatraz**

Igårkväll efter jag kommit hem från jobb så åkte jag till Erica som gjorde iordning mig :D Hon är grymt duktig på makeup och sminkade mig, fixade håret, satte på lösögonfransar och noppade ögonbrynen :) Var verkligen gött att bara kunna sitta och allt blir fixat utan att jag gör något. Synd att hon inte kan göra det varje dag hehe..
Sen åkte vi till Koppom där resten var och sen drog vi vidare till Alcatraz och kollade läget :) Nu tänker ni säkert på fängelset och det gjorde jag också först men detta ligger visserligen på en halvö men typ 9 mil härifrån. Var Dublin Fair som spelade..
Hade verkligen skitkul :D Synd bara att natten går så fort... Hade gärna velat att tiden skulle gått saktare.. Tack tjejer för en supertrevlig kväll/natt :D





1 kommentar:

jannike sa...

Du är superfin på bilderna :) Kram