fredag 17 juli 2009

Vänner betyder allt!!!

Fick nyss ett sms från en kompis där det stod: Älsker dej ja Milli :) *** Blev så himla glad!! Har verkligen kommit på hur mycket vännerna betyder för mig!! Har skickat snart 1000 sms på 3 veckor så det har väl verkligen märks på telefon att man har mer tid till dom nu :) Är så glad och älskar alla mina vänner även om man kanske inte säger det så ofta.. Hade det inte varit för dom så hade jag säkert fortfarande suttit hemma och deppat och proppat i mig massa godis och blivit 100kg tyngre. Istället så är jag glad för jag har "fått tillbaks" mina vänner igen och jag har massa kul att se fram emot vilket gör allt mycket enklare. Längtar tills i morgon, längtar tills på onsdag, längtar tills nästa helg och helgen efter det får jag ju min lägenhet :D Känns så bra fast att det ibland såklart känns tomt... Och om jag någongång skulle träffa en ny kille så ska jag verkligen tänka på det att trots att man har kille så får man inte glömma av vännerna för dom betyder trots allt mest!!

Inga kommentarer: