fredag 10 juli 2009

Tack!!!

Vill säga tack till alla er som bryr er om mig och som faktiskt frågar hur jag mår!! :) Utan er hade jag nog inte kunnat gå vidare så bra som jag faktiskt gör...

För Jenny, Jannike och Lindas skull, ni som bor så långt bort har jag ställt upp stativet och knäppt iväg några kort med fjärrkontrollen. Är så man gör när man är ensam och vill ha kort på sig själv hehe.. Märkte dock att de var lite suddiga men ni ser väl på ett ungefär. Måste dock säga att det ser mycket bättre ut i verkligheten :D Så nu får ni komma och hälsa på snart tycker ja :D

5 kommentarer:

Linda sa...

WOW! så utrolig fint det ble! du kler virkelig langt hår :) veldig uvant, men utrolig fint!

Milli sa...

Tack Linda :D Ja det var ovant att ha något som kittlades på armarna hela tiden men nu börjar jag bli van vid att det är håret som hänger så långt ner hehe...

jenny sa...

Fan vad nice! Jätte snyggt, du passa riktigt bra i långthår.

jannike sa...

vilket lyft :)

Linda sa...

snyggt de blev!! :) Härligt att du hittat lägenhet! Vart har du fått lägenhet? :)