tisdag 14 juli 2009

Saknar coolingen :)

Idag har jag haft en 8 månaders bebis på besök :) Trodde Liam var stor för sin ålder men tror nästan inte det efter att ha sett Leo. Eller har jag bara glömt hur stor Liam blivit eller.. Hmm.. Får nog bli ett nytt besök till mosters cooling snart :)

Idag efter att jag varit med Hilde så tog jag en promenad. Tog med mig mp3n och planen var att gå ensam men fick sms att någon annan också var ute på promenad så vi tänkte att då kan vi lika gärna gå ihop. Gick förbi min lägenhet och fick höra att det var ett lugnt område så det är ju bra :) Givetvis så träffa man ju på Linda när vi var på väg hemmåt och inte långt därefter fick man ju sms från syrran då. Ja rykten går fort men bara för att man får besök så betyder det ingenting Jezzica!!

Här är syrrans nya husdjur som jag givetvis var tvungen att fota :D

2 kommentarer:

Jezzica sa...

Haha nej det betyder inget. Men vore väl roligt. Vill ju att Liam å Leo ska leka. Brorsan skulle fråga han om de men han har nog glömt av det eftersom de e flera månader sen jag bad han =)

Milli sa...

Dom kan väl leka ändå eller...? Är ju bara att fråga :)