torsdag 9 juli 2009

Är helt slut...

Är helt slut... Jobbat en hel del och det har blivit väldigt sena kvällar. I tisdags efter stängning hade jag en glassdejt efter jobb med MIN Ingrid och securitas. Fan vad vi skratta :) Så det blev lite sent. Igår efter jobb åkte jag till syrran och där blev man sittandes några timmar och vi såg även på film. Gud vad mysigt hon fått det. Kändes som man satt i en gillestuga i Norge. Såg på film och åkte väl hem efter tolv nån gång? Idag efter jobb var det raka vägen till Gunnarskog på kalas. Brorsan fyller år!! Så kom hem vid tio och jag känner att det är massa som ska göras både med huset och med mig själv men jag orkar inte. Är helt slut.. Sovit så jäklans dåligt!! Men nu har jag iaf fixat boende så nu slipper jag tänka på vart fan jag ska ta vägen när huset blir sålt.. Men tankarna snurrar iväg ändå.. Har fått höra massa om Tony både från såna vi känner och andra som inte känner oss och jag är helt säker på att jag aldrig kommer att lita på han någonsin och skulle INTE vilja bli ihop med han igen om han någon gång skulle ångra sig!! Nej då får han känna på hur det är att vara själv. Längtar tills jag kommer bort ifrån detta, då kan jag skita i han helt och hållet!! Är så jävla jobbigt att ha det som det är nu.. Hatar att jag måste behöva ringa och påminna han om att fixa saker med huset och sånt för jag vägrar göra allt själv. Vill helst inte höra av mig överhuvudtaget. Får ångest bara av att tänka att fan måste jag ringa han :( Vill bara gå vidare men först måste jag bort från alla minnen. Fan vad bra det hade varit om man kunde sudda ut allt, eller att man kunde stänga av alla tankar med en knapp för jag vill inte alls tänka på han!!!
Annars så känns det väl hyfsat!! Folk säger att det verkligen syns att jag gått ner och det ser ut som jag mår bra och jag känner mig mycket bättre och försöker att alltid göra något (antagligen för att inte hinna tänka efter) men nätterna är värst. När man är själv och har tid att tänka. Men kompisarna säger att jag är på god väg att gå vidare och tycker det är jättebra att jag är positiv och tänker framåt och att allt förhoppningsvis känns mycket bättre bara man flyttat från huset.. Känns superbra att man fått en så himla fin lägenhet så jag kommer kanske inte att tänka på huset så ofta å allt vad man förlorat som man kanske hade gjort om man fått en ful reservlägenhet som luktar rök och gammal gubbe. Nej detta ska allt gå bra!!! :D

2 kommentarer:

jannike sa...

Hej där! Vad roligt att du fått lägenhet :) Vad blev de för någon? Är det någon som lagt bud på huset ännu? Håller tummarna för att det kommer gå fort nu så att du snart får landa i din alldeles egna lägenhet. Du är stark och skrik dig igenom nätterna om det är vad du behöver. Tårar rensar själen! Även om det gör ont. Fortsätt ta hand om dig själv. Kramar

Milli sa...

Tack för din gulliga kommentar :) Känns så mycket bättre bara av såna ord!! Vi ska ha visning på måndag för första gånge och jag hoppas det går fort efter det.. När jag pratade med mäklarn på tisdag morgon hade de fått in 5 intresseanmälan trots att det blev utlagt på torsdagen. Har också märkt en del som går runt huset för att titta vilket är lite obehagligt.. Men längtar tills jag får bo i min nya fina lägenhet och inreda den :)