söndag 5 juli 2009

Många flyttar nu...

Igår/inatt var jag på Arvikafestival med kompisarna och kollade läget :) Massa kul folk att se på.. Var hemma tidigt (01.15) eftersom jag var så trött.

Idag var det meningen att åka till Koppom och sola och bada men det regnade så det blev såklart inställt. Men inte blev jag sysslolös för det..
Åkte till syrran och körde massa flyttlass för henne. Känner 8st som flyttar nu i Juli och Augusti och då har jag räknat paren som en. Verkar vara många som ska flytta i denna veva hehe..

Sen på kvällen kom en kompis som äntligen hade tid att färga, slinga och sätta i hårförlängningen på mig!! Blev så bra :) Är supernöjd!!
Åh när man gjort sig så fin vill man ju inte bara sitta hemma utan man vill ju visa upp sig. Tänkte ta en promenad men så skicka Hilde (Tonys arbetskamrat och typ bästa kompis) meddelande och fråga om jag inte ville komma till henne istället. Var riktigt trevligt faktiskt.. Vi brukar inte umgås utan pratar bara lite då och då när man stöter på varandra åh så brukar vi alltid vinka på varandra när vi möter varandra (förutom häromdagen då jag missa henne hehe). Nu sen det tog slut mellan mig och Tony så har vi börjat skriva en hel del och det är också jättekul :D Imorgon kanske vi ska ta en promenad ihop...
Sen när jag varit hos henne ett tag så åkte jag till Jössefors där syrran och gänget väntade spänt på att få se hur jag såg ut hehe.. Så nu blir det till att lägga sig för jag ska upp halv åtta trots att jag inte börjar jobba förens 13.00...

4 kommentarer:

jenny sa...

Du måste ju lägga upp bilder på nya frisyren :)

jannike sa...

hrm, bilder :)

Linda sa...

vil også se bilder :) synes du skal fikse noen ikveld :) kamera har du jo *hihi*

hvordan går det ellers da?

Milli sa...

Jo kameror har jag juh hehe.. ska se om jag kanske kan fixa någon bild någon gång...