tisdag 21 juli 2009

En kort uppdatering..

Igår hade jag tänkt handla i Challa efter jobb men var så himlans mycket folk så tänkte ta det i Arvika ändå. Åkte direkt till affären och var helt inne i telefonen när jag plötsligt hör: Heej.. Kände knappt igen rösten och var tvungen att titta upp och där stod Tony. Det kändes inte lite konstigt. Han går där med sin korg och jag med min.. Vi prata en del och gick med varandra en bit. Sen kom jag på att jag glömt creme fraishe så han gick till kassan och vi sa att vi hörs.
Sen när jag kom till kassan satt Remi där. Shit han måste ju ha undrat för han vet att vi alltid handlar ihop (eller brukade), undrar vad han tänkte när Tony betalar och sen 5 minuter efter kommer jag. Aja.. Känns väldigt konstigt att möta på han där och alla som jobbar där vet ju vilka vi är typ eftersom vi bra handlar på Konsum. Men men.. Är väl så det är i början antar ja...
Sen åkte jag hem och lagade supergod Tacogratäng som Milla och Micke bjöd på när jag var i oslo. Var lagomt kul att laga mat till en person men det går det med...

Inatt somna jag väldigt sent eftersom någon helt plötsligt börja skicka massa meddelande. Blev väldigt chockad haha.. Men tänker inte gå in på från vem eller vad det stod.. Hade bara väldigt svårt att somna efter det..

Idag har jag slutat tidigt och har varit på stan och shoppat en del inför i morgon då vi ska till Frykdalsdansen med Tonje och Milla :)
Nu väntar jag på Erica som kommer närsom helst för att hämta ett tält. Och Milla kommer snart för vi ska umgås och se på skräckfilm. Syrran skulle också komma för att låna internet och kanske en annan också!? Blir fullt upp ikväll :D

Inga kommentarer: