fredag 17 juli 2009

Mini-Klassträff

I Onsdags efter jobb hade vi en mini klassträff hemma hos mig :) Var bara vi 5 tjejer som alltid umgicks i skolan som träffades. Alla bor på olika orter varav en bor i Göteborg och en i Lund så det är inte så ofta man träffar alla längre så det var skitkul att dom kom hit.
Vi pratade igenom massa minnen och skrattade och hade väldigt trevligt.. Alla hade ju givetvis köpt med sig något så det blev massa godis, bullar och tårta hehe..
Tonje var den som sist åkte hem vilket var 01.55 :) Tiden går då fort när man pratar och har kul. Att jag skulle upp och jobba dagen efter spelade ingen roll :D Fan vad jag saknar våran tid...




Igår gick jag och la mig elva för jag var sååå trött.. Men tror ni jag somna för det.. Nej då!! Klockan blev väl närmare halv tre ändå... Tråkigt... Vill verkligen kunna sova när jag vill men är alltid några tankar som snurrar runt..
Idag hade jag dessutom tänkt att sova länge för att ladda upp inför mina sex arbetsdagar på rad men givetvis så är det alltid någon som lyckas ringa och väcka en. Är inte det typiskt!!
Så jag startade dagen med att ta på mig träningskläderna och springa eljusbanan.
Sen skicka syrran att dom var på stan så jag åkte dit och fick lite gratismat haha.. Varför betala 75kr för att äta så mycket mat man vill när man ändå bara äter som en bebis haha.. Så syrran som egentligen ätit klart gick och hämtade ett stort lass mat som jag kunde äta av haha..
Sen var vi inom mäklaren som berätta att vi fått ett bud :D Och inom banken eftersom dom skickat fel kort till mig (har ju visakort med kort på mig och Tony och skulle få ett nytt men dom skicka ett precis likadant igen)...
Så nu har jag nyss kommit hem och funderar på vad jag ska göra i morgon efter jobb. Ska jag vara chauför åt Hilde som nog hade varit jättekul eller ska man åka med lasse som nog också hade varit jättekul om än lite konstigt.. Hmm... svårt... Vill ju göra både och ju...

Inga kommentarer: