torsdag 16 september 2010

Breeeed last!!

Vägen till jobb i förrgår gick väääldigt sakta! Mellan 30-50 i ca 2 mil låg man och puttra i. Anledningen var som ni ser en väldigt bred lastbil. Trodde man skulle kunna köra om när de blev tvåfiligt men nej den tog ju upp bägge väghalvor.. Den hade tre vägtransporter som viftade av alla mötande bilar. När jag ser detta så tänker jag på när min faster körde vägtransportsbil och jag var med henne till Stockholm, bara efter den resan lärde jag mig massa om varför en bil kör bakom eller framför en bred lastbil och massa annat :)

Igår började vi klockan 8 (börjar i vanliga fall tidigast 9.30) så de innbar att jag var tvungen att gå upp klockan sex tillsammans med älsklingen. Herre guud vad trött, hur kan han gå upp så tidigt varje dag? ;) När jag kom till jobbet så fick jag en present av chefen, inslagen så fint så. Blev lite förvånad över att få present bara sådär och när jag öppna så låg dessa muffinsformar där. Hon hade sett dessa på torsbymarten och tyckte de lyste mitt namn över dom och var tvungen att köpa dom till mig hehe. Giss om detta gjorde mig glad! :) Verkligen en bra start på dagen =)

Inga kommentarer: