lördag 4 september 2010

Karlstadtur bara sådär...

Sent igårkväll så fråga älsklingen vad vi ska göra i morgon. Hade ingen aning och inga förslag heller. Ääh men vi kan väl dra till karlstad en tur tyckte han. Bara sådär. Så de gjorde vi :) När vi kom till furtankorset så ringde Henric och undra om han fick bli med så vi hämtade upp han och drog vidare. Först Biltema, sen Ikea, sen Bergvik, sen Claes ohlsson, teknikmagasinet och sist Lagerhouse =) Blev en del shopping trots att man inte skulle ha något haha., Jag köpte trevåningskakfat, muffinsformar och tårtpapper.

När vi var på Bergvik så fundera vi på om man inte borde köpa STORA påsar med mjöl och socker men vi räkna ut iaf på mjölet att de faktiskt är billigare att köpa massa 5kg´s än denna på 30kg. Socker har jag ju köpt så jag har typ 13kg så jag klarar mig väl kanske en månad iaf ;)

Vi var inom Lagerhouse också och där var de första gången som Henric var inne i. Han verka gilla denna butik mest av alla och de var faktiskt han som tog mest tid här haha. Men de finns ju så himlans mycket roligt där så jag förstår han :) Han var skitnöjd med sitt STORA piller som han satt och lekte med på vägen hem =)

Och sist så svängde vi inom amigo för att äta lite. Tänk att man kan bli så jäkla mätt bara på sallad! Men de är så gött =) Några fåglar flög in också...

Inga kommentarer: