torsdag 30 september 2010

Dela av bloggen?

Min blogg handla från början bara om var jag gör om dagarna, nu har den fyllts väldigt mycket med bakverk, 75 inlägg just nu. Visserligen är ju de också vad jag gör om dagarna men jag funderar på om jag inte kanske borde starta en bakblogg där jag kan ha de bakrelaterade sakerna så att de som bara vill läsa om det kan göra de å så kanske de finns dom som bara är intresserade av mitt liv men hatar att se bakverk.?.
Men då till frågan, vad ska bloggen heta? Ni får gärna komma med förslag. Ska Milli finnas med i namnet eller inte? Funderingarna ä många just nu. Har två jättebra kompisar som är grymt duktiga på photoshop så jag hoppas att någon av dom har tid å lust att hjälpa mig med en fin logga. Annars får jag väl klippa och klistra själv men man får väl inte använda andras bilder hur som helst?

Igår fick jag ett paket från kakburken, de kom verkligen jättesnabbt =) Fick nya bakformar 15 + 30 cm, svart och röd sockerpasta, micropip, halloweensaker och lite annat smått och gott för hela 816kr. Häromdagen fick jag också paket från Borgeby kryddgård med massa strössel och grejjer. Jag är ju sån som längtar ihjäl mig och så fort jag får sms om att paketet kommit så kastar jag mig iväg för att hämta hehe.

Idag fyller mamma år så jag ska göra en tårta till henne så ska vi överaska henne sen, hon vet såklart ingenting för hon vill inte bli firad haha =) Vi är så underbara barn som inte alls lyssnar på morsan ;) Sen ska jag börja förbereda inför min tårta också..

1 kommentar:

Erika - Bakglädje sa...

Jag tycker du ska ha namnet "Milli" med i bloggnamnet. Millis bagarstuga, Milli bakar, Bakning med Milli eller något liknande kanske.