fredag 17 september 2010

Inte länge kvar nu....

Är trött som bara den just nu, är hur mycket som helst att göra på jobbet nu och så har jag varit hemma mellan 21-23.30 varje kväll och då hinner man inte mycket mer än att äta å eventuellt se en film och sen sova å så är de upp igen efter några timmar..

Igårkväll såg vi, eller jag rättare sagt på Eclipse. De tog lång tid innan de börja bli spännande tyckte ja, fast när de väl börja så satt man ju nästan inne i tv rutan haha =) Den var Bra och jag vill redan se nästa film!!

Ikväll är jag hemma igen efter 21 och då blir de att packa saker att ta med sig till Göteborg i morgon. Klockan 6 åker vi nämligen till Scandinavian cake show =) Ska gå kurs med Milla så de kommer nog bli jättekul :) Antar att dagen kommer bli grym men lång eftersom vi ska tillbaks hem samma dag.

Söndag, då ska jag ha soooovmorgon!! Har ju då faktiskt gått upp före 6 två dagar denna veckan ;) Å sen ska jag å darlingen fira att vi varit ihop i 6 månader :) Känns som vi varit ihop jättelänge å att jag känner han utan och innan så de känns så fjuttigt med bara 6 månader men de är snart 6 år ska ni se :) Vad vi ska göra vet jag inte riktigt än, han har smugit och fifflat med massa hemligheter som han vägrar tala om hehe :) Han vet ju huuuur nyfiken jag är så de är taskigt att råka nämna såna saker så jag dör av nyfikenhet hehe..

1 kommentar:

Erika - Bakglädje sa...

Åh, jag vill också till Scandinavium cake show, det hade varit jättekul att se vad de har där. Hoppas du får trevligt!