måndag 13 september 2010

Planerande..!

Idag är de min sista semesterdag och den har gått åt till att planera. Är mycket som flyger omkring i hjärnan nu.
Har tårtor som ska göras den 25e, 28e, 30e september samt 4 oktober. Är mycket planering bara inför detta plus att jag planerar för fullt inför mitt eget kalas, då ska de bli en tvåvåningstårta och massa kakor-bakverk, funderar på tio sorter trots att vi inte blir så många på kalaset.
Sen är de ju Halloween om 48 dagar och vi ligger verkligen efter med planeringen där! Brukar planera flera månader i förväg så nu blir de lite stressigt men jag har ju verkligen haft fullt upp med allt annat. Ska försöka ta mig till syrran ikväll eller iaf de närmsta dagarna så vi iaf kan säkra datum och tema för klädsel. Mat och lekar och allt som ska till får vi kanske ta till veckan. Shit vad tiden flyger iväg!! Men min älskade favorithögtid ska inte glömmas av...

Igår ringde pappa igen, han har verkligen börjat på att ringa ofta :) De första han fråga var så vi inte hade blivit ihjälslagna, våltagna eller rånade på resan. Vilken pappa haha!!
Han berätta även att min kusin Emil vann SM deltävlingen i motorcross för ungdommar. Han har varit runt och tävlat i frankrike och tyskland och har väldigt stor chans att ta hem hela segern. Verkligen superkul =) Minns när han gick med blöjor, tyckte inte alls de var länge sen :)

Nu blir de strax till att möta upp älsklingen på jobb så ska vi åka direkt till Karlstad för å köpa några delar till att bygga en båtkärra. Sen ska vi hälsa på Kent på vägen hem och vilken tur att man har frysen full med bakverk så att de alltid finns något att bjuda på :) Hans barn blir så glada när vi kommer! Så himla kul. Och jag tror nästan på allvar att barnen där är kära i min Christian haha. Men jag förstår dom, han är ju så himla charmig :D

Inga kommentarer: