lördag 25 september 2010

Inget vettigt haha :)

Har nog inte skrivit de här i bloggen men jag har varit sjuk denna veckan :( Varit väldigt dålig i början på veckan och idag bestämde jag mig för att åka på jobb trots att jag fortfarande var halvdålig i magen. Fick att kuta iväg två gånger på jobbet men de går om man vill fast jobbigt såklart att inte vara helt bra!!
De har byggt om verkligen hela butiken och jag var så nyfiken på att se hur de blev och de blev jättebra fast de är inte helt klart än. Men nu har allt nya platser och man känner sig precis som när man ska jobba sin första dag på en helt ny arbetsplats. Efter nästan 4 år så kan man såklart vart allt hänger å jag hade nog kunnat peka ut sakerna i sömnen om de var så, nu hittar man ingenting alls då precis alla avdelningar har fått nya platser osv. Men de känns nytt och fresh, kul med förändringar!! Måste bara vänja sig antar ja ;)

Idag har jag gjort en tårta till en av sambons alla syskon, kan inte fatta att han har nio helsyskon! Har inte träffat henne tidigare utan först idag när jag lämnade tårtan :) Vet inte vad jag ska säga om tårtan faktiskt. Inte riktigt nöjd, tycker nog de var för mycket grejer på den. Gjorde precis som hon sagt och alla kraven var med. Måste erkänna att jag nog gillar när jag får fria händer och inte en bild precis på hur de ska se ut och precis vart saker ska vara och vilka färger som ska vara vart och vilka texter som ska stå osv. Lägger väl ut bild så fort jag fått klartecken på att de är okey. Beställaren blev iaf nöjd och de är ju de viktigaste.
Ska ju faktiskt göra flera tårtor i de närmaste, en stooor på tisdag, en på torsdag och sen en våningstårta på måndag =)

Ikväll är jag ensam hemma, gubben är ute med kompisarna och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Rätt trött faktiskt så de blir kanske bara å ta fram chipsskålen och se en film i sovrummet :)

Inga kommentarer: