måndag 1 december 2008

Vinterbilder från en skogspromenad

Idag var jag och erica ute i skogen. Hon skulle plocka med lite saker ifrån skogen så jag passade på att ta lite kort :) Sen var jag hemma hos henne och vi gick fram och tillbaks till stan. Så nu har man mortionerat lite också.. Nästa gång ska vi baka pepparkakor och lussekatter ihop och se på filmen Barnhemmet som det visade sig att bägge ville se :) Ska bli kul!


Det finns en fototävling som jag funderar på att skicka in ett bidrag till. Temat är snö/vinter så nu när det kommit snö under natten så passade jag på att ta lite kort för man vet aldrig när snön försvinner igen. Men det svåra är att välja ett kort! Ska jag ens skicka in något av dessa eller ska jag gå och ta nya kort. Ni får gärna säga vad ni tycker, eller vilken som är den bästa bilden. Blir jätteglad för kommentarer :)

2 kommentarer:

Vera sa...

Gillade kort nr 3. Sedan var ju kortet på Erica jättefint. Kul att se hur hon ser ut nu. Hon förändrar sig för varje gång jag ser henne.
Vilken bra kamera du måste ha. Blir så sugen på en ny jag med. Ha det så bra. Vi får ta och pyssla någon dag/kväll ihop när tiden finns.

Kram Malin

Milli sa...

Kul att du hittat hit Malin. Ja hon förändras en hel del iaf med hårfärger :) På halloween hade hon blondt och svart hår och nu orange och blond men hon skulle färga allt blondt. Ja jag är jättenöjd med min kamera och objektiven till den, totalt har jag lagt ut 19000 så då ska det ju ta bra kort också :) ja det vore kul att pyssla ihop igen någon gång, det är bara att hojta till.