lördag 9 maj 2009

Lördagskväll...

Har nyss kommit hem från jobb och hunnit kolla mailen och dom viktigaste sidorna på internet. Tony är ute och festar med sina kompisar så han kommer jag nog inte se idag dessvärre. Så då är frågan vad man ska hitta på? Att vara själv en lördagskväll är inte ofta. Hmm. Ska jag hjälpa "svärmor" med trädgården som hon tyckte eller ska jag scrappa, hälsa på en kompis, åka ner till tiovoliplatsen som är uppsatt bara för denna helg, städa eller vad? Hmm finns mycket man kan göra på men vet inte vad jag har lust till. Hade vore kul att hyra film och se på men kanske inte själv.. Eller så kanske jag ska lägga mig tidigt? Känner mig ganska sömnig faktiskt men blir säkert piggare bara jag får gjort någon mat och slängt i mig. Ja ni.. vilka problem jag har idag va ;) hehe... Hoppas ni andra har en toppenlördag istället!

Inga kommentarer: