tisdag 19 maj 2009

Nu börjar det kännas!!

Igår kväll var jag hos syrran typ halva dagen och sen skyndade jag mig hen eftersom våran bilmekaniker skulle komma klockan 4 och filmen vi såg slutade inte förens en minut över hehe.. Sen fick jag för mig att jag skulle ut och springa (helt själv) eljusbanan. Och eftersom man inte vill springa med handväska på sig och inte hade några fickor så ringde jag till syrran och berätta att jag måste lämna telefon och allt hemma och att om jag inte var tillbaks om en timma så måste hon ringa polisen haha.. Jag var jätteallvarlig och berätta vad jag hade för kläder på mig och hur frisyren var och hon bara skratta åt mig typ.. kul kul.
Precis när jag kommit till skogen och ska börja springa så kom jag på att vad fasiken ska jag springa nu för egentligen, blev nästan rädd eftersom jag kom att tänka på denna 15åriga flickan som försvann hundra meter ifrån vårat hus för bara två dagar sen. Men jag sprang på, och så gick jag lite imellanåt för fasiken vad jobbigt att springa i skogen och med alla dom uppförsbackarna.. Är ingenting att jämföra med dom två dagar i veckan som jag tränar på alla de olika maskinerna. Hej och hå. Var helt slut efter den rundan.

Idag det första jag gjorde var att åka till Erica för att sen gå och träna. Shit vad ont jag har i vaderna då. Och jag som tänkte att jag skulle vara duktig att springa varje dag till det är dags att åka men nej jag måste nog ha en vilodag för att inte ha världens träningsvärk i Tunisien.

**********

Så för dom som har koll så är del alltså om bara 3 dagar som vi åker till Oslo för att sen på lördagen flyga till Afrika!! Ska bli så kul :D Shit.. Det börjar kännas lite i magen nu. Man måste ju börja tänka på vad man ska ha med sig och packa och sånt.. Dagarna går fort..
Så här ser hotellet ut som vi ska bo på. Ser så fint och härligt ut och precis vid havet. Bilderna lånade jag från Fritidsresor.


Inga kommentarer: