söndag 10 maj 2009

Mycket skratt och skrik!


Igår åkte jag och hämtade syrran och Liam sen åkte vi in till stan igen och så gick vi på tivolit som dom hade byggt upp bara för denna helgen. Det är vanligtvis bara en gång om året i samband med mârten som dom bygger upp ett stort tivoli men nu hade dom helt plötsligt byggt upp ett annat bara sädär. Har aldrig hört om Bengts men tänkte det kunde vara kul att åka dit och kika och syrran hade ändå tråkigt..
Att åka dit kändes helt onödigt för det var nog det värdelösaste tivoli jag sett. Det var knappt hälften så stort som det brukar vara på mârten och det var bara typ 6 olika karuseller fast det fanns ju farfars bilar och det är inte så vanligt på såna tivoli som bara reser runt. Men det var extremt lite folk och vi kände oss väldigt uttittade när vi kom, kändes som att dom tänkte- åh äntligen några som kommer. Kändes nästan som de skulle tvinga oss att åka så vi gick bara ett varv runt och sen gick vi till nöjjes och hyrde film istället. Två filmer kostar nu 78kr. Helt sanslöst!! Förr kosta det 5kr att hyra gamla filmer (nyheter var lite dyrare) och på ett annat ställe kostade två filmer 19kr så då hyrde man rätt ofta. Men då köpte väl nöjjes upp det företaget och sålde allt och då kunde dom alltså ta ut dessa höga priser eftersom dom inte har någon att konkurrera mot.. :(
Så vi åkte hem till syrran och mamma och började se på SexDrive som var sjukt rolig!! Rekommenderar verkligen den då vi skratta så mycket att man nästan blev hes, att vi sen såg på skräckfilmen Barnhemmet gjorde ju inte rösten bättre haha.. Fan vad du skrämdes Linda!!
Efteråt hade vi sexsnack med mamma och mjölkade ur henne massa om hennes sexliv haha.. Jezzica satt och skratta hela tiden och mamma kallade oss snuskisar. Förstår inte alls hur hon kan tycka det :D Var en mycket rolig kväll och vid tolvslaget åkte jag hem för att äta och sen lägga mig. Höll tummarna för att ingen skulle gå i trädgården och skrämma mig nu när jag skulle lägga mig helt ensam. Men det gick bra :D

4 kommentarer:

Ormis sa...

Var det att jag kom eller var det en hemsk upplevelse bara att se mig:)?

Milli sa...

Att du kom :) När jag såg dig hade jag ju redan skrikit klart juh.. hehe..

Jezzica sa...

Haha ja Linda skrämdes som fan. men laika var nog värst :)

Amanda sa...

Härlig bild. Och vad roligt med karuseller! ^^