tisdag 24 februari 2009

.::::Begravning::::.

Idag var vi på bergavningen till mormor. Var jättefin cermoni och prästen var duktig, visserligen känner jag ju henne eftersom hon var min präst under konfirmationen och även är mamma till en gammal klasskamrat. Alltid kul när någon känner igen en och hon gav mig en kram och visste precis vad jag hette hehe :) Var mycket fina blommor och självklart var jag tvungen att fota. Tog inga kort under sjäva cermonin eftersom jag inte visste om man fick eller känna att man störde andra så jag tog bara kort före. Men efteråt berättade ju prästen Carin att man fick ta kort men men. Inte hela världen. Är ju kistan och blommorna som är det fina.

24/12-08 julafton
24/1-09 Liams dop
24/2 Mormors begravning
24/3 vad händer då??










Och jag använde locktången för första gången som jag fick av syrran i julklapp :) Så här såg jag ut under begravningen. Man ser inte håret så bra men Tony tyckte jag var snygg i lockigt :D


Den fullsatta kyrkan hehe :D


Och öven denna söta lilla man var med. Slips och grejjer vettu...

Ha
Liam var tvungen att kolla lite på rosen.


Och även smaka lite på den men då var mamma Jezzica snabbt fram för att ta bort den så var det slut både med att kolla och smaka...


Inga kommentarer: