lördag 7 februari 2009

Smaka-maka-kamera

Idag har jag gått hemma och inte gjort så mycket medans Tony har jobbat. Var meningen att vi skulle ut och åka pulka men 2 har blivit dåliga så vi ska istället åka iväg till skidbacken i morgon :) Jag, mamma, syrran, Liam, Tony, Camilla och Linda. Ska bli kul det. Ska göra varm choklad så vi kan mysa lite. Har letat fram termobyxorna som jag inte använt på många år så det blir till att vara rejält påpälsad!! Man vill ju inte frysa.
Annars har vi väl inte gjort så mycket. varit i Ottebol två gånger för att kolla till sommarstugan och vår föredetta kompis har snott med sig precis allt ifrån garaget som han fått låna gratis eftersom han inte hade något ställe att ha bilen i. Så det var ju inte så snällt och kan tänka mig att det kommer bli mer bråk nu när han tom snott grejer av tonys mamma. Sen var vi och hälsade på Linda en sväng och hon hade visst besök av hela familjen så kommer vi instormandes hehe. Aja. Sen åkte vi och handlade mat, tankade, åt mat så åkte vi till Jössefors igen och hälsade på syrran och mamma. Och liam var på jättebra humör och jag skulle försöka filma han när han satt i mitt knä vilket inte var så enkelt för man vet lixom inte vart man ska sikta, och då ville Liam vara med och dra i sladden till kameran så filmen blev som den blev och tillsist så stoppade han den i munnen. Ja han är i det stadiet att precis allt ska vara i munnen hehe. Han försöker för fullt att få in sin hand där hela tiden, och en sväng så satt han och åt på Tonys tröja strax efter att han ätit mat hehe. Vad goa barn är och det behövs så lite för att man ska skratta :)






Inga kommentarer: