fredag 13 februari 2009

Utklädd på pulka

Kom på att jag glömt lägga in lite bilder från en kväll då syrran bestämde att vi skulle klä ut oss och åka pulka. Det var så kort varsel så jag hann inte klä ut mig då jag var upptagen med annat och ändå kom försent till våran träff. Men mamma, syrran och Linda klädde iaf ut sig och jag stod givetvis mitt i backen för att ta kort :) Var mycket roligt måste jag säga, synd att man inte stötte på någon, hade varit kul att se deras miner...


Syrran var snyggt utklädd :)
Och kanske var det roligare att åka pulka när man var utklädd?

En mördarclown hade vi också med oss :)

Och en vampyr, längtar till Halloween nu när man ser den kostymen..

Och clownen körde oss hem så här.. Synd att det inte var poliskontroll efter vägen för det hade varit extremt kul att se deras min hehe :)

Inga kommentarer: