onsdag 4 februari 2009

Ja just det ja.

Idag är jag ledig från jobb och har ingenting planerat mer än att jag ska till en kompis och sen se på tv. Gött att slappa lite. Sen blir det väl till att sitta vid internet och surfa lite. Är så ressugen så det går nog inte förstå. Har lust att åka till flera länder och inte bara ett. Ja det ska inte vara lätt säger dom. Men har iaf tänkt att jag ska åka till Lund, Malmö och Köpenhamn i närmaste framtid och i mars ska jag till Stockholm :)

Kom på att jag glömt visa er lite kort på mig och sambon som Erica tog på oss för några veckor sen. Mina kompisar är vana mig mig och kameran och en fotosession brukar då bli några hundra kort. Men min Tony har inte lika bra tålamod och vill att det ska gå snabbt och efter cirka 40kort och blöt i rumpan så tyckte han att det räckte. Men jag ska vara glad ändå för det va la sådär snart 5 år sen vi tog ett bra kort på oss ihop. Har inte tänkt på det eller så har det varit krångligt att ta kort på sig själv (tänker inte på att man faktiskt har stativ och fjärrkontroll så egentligen är det inte så svårt) och så tycker han helst inte om att man tar kort på han även om det har blivit mycket bättre efter att vi köpt systemdigitalkameran.





1 kommentar:

Linda sa...

så fine bilder av dere 2 :)

det blir jo aldri til at man tar bilder av seg selv da, så det er jo morro når man får anledning til å bli fotografert av andre :)