söndag 8 februari 2009

Full fart i backen!!

Några timmar blev det allt i backen och gud så kul vi hade. Mycket snö och skratt och jag hade verkligen denna utflykt-semesterkänslan i magen fast att resan till närmaste skidbacke bara är cirka 10 minuter. Har aldrig varit i Rackstad fast jag bott typ 5 minuter därifrån, är inte det oroligt? Men nu tänkte vi att någon gång måste ju vara den första och jag måste säga att den var mycket större än vad jag trodde även om den är liten i sig med bara 2 backar + pulkabacken då. Med 4 tröjor, två nycor, 4 par strumpor, termobyxor, jacka och vantar så kan jag lova att man inte frös någonting, var istället tvärtom. Men syrran hade 7 tröjor på sig hon :D

Här har vi precis stigit ut bilarna och är på väg till backen.
Gillar syrrans sätt att ta sig upp från pulkan bärandes på Liam :)

Och tillochmed mamma åkte, såg ut som ett glatt barn hon också :)

Och jag var ju självklart tvungen att åka, måste ju passa på för det är inte så ofta man har chansen...

Jezzica och Liam på väg upp i backen.

Här kommer Camilla flygandes på tefatet.

Även hon såg ut att ha roligt...

Gillar syrrans stil skarpt!!


Och handen upp hehe. Ni måste se filmen, går inte hålla sig för skratt :)


Vi systrar var tvugna att ta en sväng ihop :) Trångt men kul.

Camilla visste nog inte hyr man styrde för hon hamnade i diket och någon gång trilla hon omkull hehe.

Även Lindas stil var störtskön. Synd bara att jag glömde blixten här.

Hon såg ut som ett glatt barn även hon. Så kul vi hade :D


Liam låg och kolla på oss ifrån pulkan medans vi andra åkte. Men ahn fick ju åka några gånger han också då..


Och jag provar att åka tefat för första gången. Lite äckligt att det snurrar men kul ändå.

Och en roligt liten filmsnutt, ända gången man filma, är lite svårt att hålla styr på alla kameror så Tony var snäll och filma en gång iaf. Synd att man missade när mamma halkade i backen för det såg väldigt roligt ut. Men man kan ju inte få med allt roligt heller.



Inga kommentarer: