tisdag 17 februari 2009

Så skönt...

Idag gick jag upp tidigt på min lediga dag för att träffa en kompis och sen gick vi och tog ett träningspass och ett simningspass. Var ett tag sen vi var där sist och trodde det skulle bli segt så här första gången igen men nej det satt i och det gick riktigt bra och jag hade inte glömt av hur man andas samtidigt som man simmar. Sen blev det bastu och massa snack och efter två timmar gick man ut i friska luften och det kändes så skönt att komma igång igen. Man känner sig så duktig efter sina pass. Så nästa pass blir på torsdag :)
Igår natt såg Tony en räv som gick i trädgården så då har jag iaf ett svar på vad för djur som cirkulerar här...

Till Erica: Jag ringde Pamela Andersson idag och du hade rätt :D Du får vänta på snacket tills på torsdag hehe..

Inga kommentarer: