torsdag 26 februari 2009

Vilken underbar dag!!




Solen lyser, det känns varmt trots all snö, fåglarna kvittrar och nästan står på kö för att smaka på talgbollen jag hängt ut. Kanske blir det vår snart ändå, idag känns det verkligen som en bra början på en vårdag!
Jag har så mycket jag vill göra och idag ska jag nog pyssla, prommenera till stan, hälsa på en kompis, kanske shoppa lite nya träningskläder, handla mat, åka till "svärmor" och pärla pärlplattor med Tonys småsyskon. Känns som även denna dagen kommer att gå snabbt och det dröjer väl inte länge förens man ligger i sängen och ska sova.
Igår tränade jag med Erica och sen åkte jag direkt till jobb och jag var väldigt trött när jag kom hem och när Tony kom hem strax efter elva så sov jag nästan.. (jag som inte brukar lägga mig förens mellan 12 och ett).
I morgon är jag också ledig och ska träna och simma sen får vi se vad som händer.

Inga kommentarer: