lördag 21 februari 2009

Än så länge går det bra...

Har åtit nyttigt varje dag. Startar alltid med min musliblandning och mörkt bröd eller om jag har dåligt med tid så har jag bara slängt i mig lite musli och yoghurt och tagit en frukt.

Igår var jag på jobb och märkligt nog så kom det in en kund och skulle ha saker till att göra något till Halloween. Shit!! Det finns fler som mig :) Hehe.. Borde bli min kompis det.
Idag har jag gått igenom allt sen förra Halloween och lagt in i rätt pärmar och skrivit recension om förra året. Skriver alltid vad vi åt, vad vi hade för lekar, vad folk var utklädda till. plats osv för att enkelt kunna gå tillbaks och läsa oom sådär 10år när man glömt av sånt.. Och jag har redan kommit på flera saker att prova att göra tills Halloween.. Längtar redan :) Mina arbetskamrater tror nog att det bara är Halloween i min hjärna då jag byggde om en gavel inför alla hjärtans dag med massa hjärtan och kärleksgrejer så fråga jag dom vad de tyckte om min Halloweenhylla jag byggt. De bara titta på mig och skratta och sa- Halloween? Och då kom jag på mig - Åh nej jag menar alla hjärtans dag hehe.. Ja så kan det bli..

I förrgår prata jag med en kompis jag inte pratat med på länge eftersom hon flyttat till Norge. Och kanske hon och hennes kille kommer hit idag eller i morgon så ska vi snacka massa skit och planera en sak. Säger inget mer eftersom det inte är helt hundra än men vore jävligt kul så jag håller tummarna!!

Annars i helgen (min och Tonys första helg ihop i år) så ska vi storstäda. Dom som känner oss tänker säkert vart går det att städa eftersom jag är ihop med en sådär "lite pedant" sambo men jodå det finns utrymmen där vi bara lägger in allt för att tag tag i någon annan gång. Och nu vill jag ha ordning på föråden och mitt scraprum bla som det är så lätt att bara ställa saker på bara för att skrivbordet är typ 6 meter långt.. Och i morgon kanske det blir en tur til Karlstad. Men inget är spikat och vi får se vad som händer i helgen..

Inga kommentarer: