tisdag 17 februari 2009

UTMANING och UTMÄRKELSE

Har fått en utmaning av syrran som enligt hennes bild kommer va jättefin när hon är 30år.


Du är UTMANAD!
Sök på google efter ditt namn o ta den första bilden. Så kommer du se ut om 30 år !

SHIT!! Jag vet inte om jag vill bli 53 år om jag kommer se så gammal ut? :)
Och bara för att kolla så sökte jag även på Milli för att se om jag blev snyggare men då blev jag helt plötsligt ett annat kön och ändrat hudfärg.. hmm.

Skickar vidare denna utmaningen till Pysen73, Redpaint och Linda B som jag vet kollar min blogg då och då. Ska bli kul att se hur ni ser ut om 30 år.
*****************************************
Och så fick jag denna utmärkelsen från Pysen73 :D Tack!! De svåra med såna här utmärkelser är att skicka vidare dom men jag väljer istället att säga att de som vill får skicka vidare den till så många de vill.


1 kommentar:

Anonym sa...

jag har antagit utmaningen.. men hon är bra yngre än mej själv där.. :-))