tisdag 3 mars 2009

6 månader

För exakt sex månader sen var vi i Italien på Medeltidsshow, Movieland och Aqualand där jag slog i huvudet så jag svimmade och inte kunde luta huvudet mot nackstödet på bilen eller huvudkudden på flera dagar. Jag kommer aldrig att glömma den dagen, 3 september. Och det är inte bara för dessa saker utan också för en annan stor grej. Jag blev nämligen moster :) Så Idag är lilla Liam 6 månader och tiden har bara rusat iväg...
Syrran ville att jag skulle komma och ta kort på sexmånadersdagen men jag ville egentligen tagit det i morgon när jag ändå var ledig men det var tvunget att tas precis på dagen. Så det var bara att ge sig dit efter jobb. Mamma prata med Liam och fråga: Visst är det bra att ha en proffsfotograf i familjen? Hmm nja det vet jag inte om jag håller med om men med den kameran så är det väldigt roligt att ta kort och man märker så stor skillnad på den och en vanligt kompaktkamera.



Inga kommentarer: