fredag 27 mars 2009

Telefonbesked

Satt hemma i soffan och kollade på Lets dance finalen när älsklingen kom hem 21.20. Hade tänkt att bara sitta och slappa ikväll men så kom Tony på att pelletsen måste rengöras i hans mammas sommarstuga och frågade om inte jag ville bli med. Nja tyckte ja, känns som är där hela tiden. Är mer jobb med det huset än med vårat egna. Men så sa han att vi kunde åka under nyheterna och att jag kunde se på tvn när vi kom till stugan. Är ju ändå paus i 25 minuter så jag blev med för att göra han sällskap. Så när vi kom dit så satte vi på tvn med en gång för att se så allt fungerade och eftersom det var ett tag sen dom använde tvn så var ju boxen tvungen att uppdateras. Detta tog några minuter och när det var klart fungerade fyran som det skulle men efter bara någon minut så hakade bilden upp sig och sen blev allt mörkt. Kollade om det bara var furan det var så eller om det var alla men bilden fungerade inte som den skulle på någon av kanalerna och det bara hackade sig fram eller så var det svart. Hmm.. Provade även den norska boxen men det var samma problem där. Nu började jag bli lite stressad för det började ju strax. Provade att stänga av den svenska boxen igen och då skulle den uppdateras igen. Men det hjälpte inte då heller :( Störande. Satt och ångrade att jag blev med, men man trodde ju att det skulle fungera. Men så kom jag på att jag kaunde ringa syrran och fråga om hon kunde meddela vem som vann iaf. Hon ser inte på Lets Dance och fast att hon egentligen såg på film så satte hon snällt på fyran precis före resultatet. Hon sa precis allt dom sa så det kändes som att jag såg det iaf. Tack så jättemycket syrran för att du ställer upp :D

2 kommentarer:

Jezzica sa...

Ja jag fick ju stänga av mitt i one three hill som jag köpte igår =( men vad gör man inte för din skull :D

Milli sa...

Ja det är ju det som gör dig till den bästa systern jag har hehe :D