fredag 27 mars 2009

Fredag..

Det är fredag och ytterligare en ensam dag. Tony har jobbat 12 timmar varje dag denna veckan och planerar att göra det fram till påsk. Så vad ska man hitta på idag då? Hmm..
Ska nog städa upp lite idag igen,, tömma diskmaskinen och stoppa in ny disk så det är rent på bänken, tvätta kläder, sy upp ettt par byxor och kanske scrappa. Igår scrappade jag två sidor och jag hade planer om att hinna med fyra sidor om Dungeons idag men Camilla kanske kommer och jag har lovat att hon ska få se dom bilderna och då är frågan om det kanske är bättre att låta dom korten ligga i högen så är dte lättvindigt för henne att bläddra igenom än att några kort är fastklistrade i ett album och några ligger löst. Ja det är frågan det, hade ju tänkt att scrappa i turordning efter vad vi gjorde i LOndon, men man måste ju inte..

Ikväll är det ju också final i Lets dance :) Är svårt att veta vem som ska vinna denna gång. Laila är ju jätteduktig men det har hon ju egentligen varit ända från början, Magnus har ju utvecklas jättemycket och jag gillar det att trots att han är så stor och stark så är han väldigt smidig. Så det är svårt. Röstar dom på den duktigaste eller den som utvecklat sig mest? Jag tror att dte kan bli väldigt jämt..

Så här ser älsklingen ut när han kommer hem sent om kvällarna, undrar hur han ser ut till påsk om han redan börjar bli trött och hängig. Men han har ju jobbat 272timmar en månad så jag vet att han klarar det om det är dte han vill. Kortet är taget i Stockholm.

Inga kommentarer: