söndag 8 mars 2009

Hemskt väglag!!

Gud vilket hemskt väglag det var att köra till och från jobb idag då!! Är nästan så man hade lust att parkera bilen och ta bussen istället men nej jag låg fint bakom den långa karavanen, körandes i 65km.. Vissa stunder snöa det så mycket att man knappt såg frammåt och häromdagen såg jag flera olyckor längst vägen så dte var verkligen inte roligt...
Idag vakna jag halv nio fast att jag hade ställt klockan på tio och trodde jag skulle kunna sova tills dess men nej då. Vaknar och är jättepigg och kommer på att jag är sugen på att börja scrappa i London-albummet :) Så jag inser att det lika bra att gå upp så satt jag och skrev ner vad jag ska ha på de olika sidorna i albummet så nu är allt sånt klart.. I morgon ska jag börja med första sidan så får vi se hur lång tid allting tar.. Ska bli kul att komma igång igen faktiskt.. har inte gjort en ända sida i år faktiskt, men har ju gjort några kort iaf..
Var en sväng hos syrran också :) försöker få henne till att komma och hälsa på mig i morgon så att hon också kan pyssla men hon är inte lika pillig som mig.. Trots att man är helsyskon är man ändå så olika på vissa saker.. Men älskar dig ändå syrran!!

Inga kommentarer: