tisdag 24 mars 2009

Jössefors

Idag har jag hunnit med att hälsa på Erica två gånger hehe. Sen gick vi upp till badhuset och tränade över en timma och efteråt simmade jag 15 varv i simhallen. De senaste gångerna har det varit så mycket skolklasser och massa plask och lek så det blir svårare att simma i alla dom vågorna och oväsendet. Har inte riktigt kommit på vilken som är den bästa dagen att simma än. Brukar ju nästan alltid simma efter träningspassen ändå..
Sen följde jag med Erica hem och kollade på en del kort bla på mig när jag är skräckslagen hehe. Var väldigt roligt kort. Sen kollade jag på tavlan som hon håller på och målar till mig och det är jättekul att se allt från början till slut. Är så många lager och detaljer så det tar nog ett tag till innan den är klar.
När jag kollade igenom Ericas kort från spökrundan så kom jag på att jag har fler kort jag kan visa er på naturen runt om Jössefors. Och längst ner ser ni kulisserna bakom kameran :D Erica var nog överlycklig när hon fått låna en systemdigitalkamera från skolan så hon fotade som bara den hon också :D







Inga kommentarer: