torsdag 12 mars 2009

Facebook

Ja jag vet jag är lite sen av mig men för ett tag sen blev jag medlem i facebook och jag tyckte att det var så knepigt och svårt att förstå hur man skulle göra för att tex läsa sin logg osv. Men nu har jag kommit in lite i det och har faktiskt hittat flera gamla klasskamrater från området runt Göteborg och den tiden. Och flera äv dom man var "lite kär" i när man gick på mellanstadiet eller så hehe. Tänk att man sitter här och nästan småflinar lite bara man ser ett namn hehe.. Har inte tänkt så mycket på dom äldsta klasskamraterna men kul med facebook att nu kan man faktiskt ha lite kontakt igen. Bor ju sisådär 30 mil bort och eftersom man bott på sådär 20 olika hus/lägenheter och gått i sådär 7 skolor eller något så blir det ju såklart en del man glömmer bort eller kanske inte minns. Hade varit kul att gå på klassträff snart, kanske inte från alla skolorna men från de jag gått längst på. Vore kul att träffa alla och se vad dom gör nu för tiden. Vissa har redan ett eller flera barn och den absolut blygaste i klassen har gift sig. Då fick man verkligen en chock när man fick veta det. Men det är intressant att veta vilka som fått barn eller vad dom jobbar med för det är sånt man kanske inte trott om den personen osv.
Nu ska jag fortsätta att scrappa (har faktiskt gjort två sidor), sen ska jag börja tänka på packningen inför Stockholm och sen ska jag träffa brorsan som vill låna pengar.

Inga kommentarer: