lördag 21 mars 2009

Hastig Karlstadstur...

Vi vakna upp idag och sa: Nej ska vi ta en sväng till Karlstad eller? Bara sådär. och så blev det. Så vi ringde till Tonys pappa och fråga om vi kunde hälsa på en sväng. Han skulle på Hockeyn idag så det blev ett besök på sådär tre timmar innan han var tvungen att åka. Och jag fick veta en hel del om min familj och deras husdjur osv som jag aldrig hört talas om. Mycket intressant info. Sen fick jag också träffa alla Tonys syskon på den sidan, har inte träffat alla tidigare utan bara några och jag måste säga SHIT hur stor familj har Tony egentligen? Har inte tänkt så mycket på det men han har ju 5 levande syskon på mammans sida och på pappans sida 2 syskon + 5 "plast-syskon". Ja kan ju säga att jag kan inte namnen på alla hehe..
Efteråt åkte vi in till city och var inom Panduro Hobby, Clas Ohlsson, Biltema och Annas Scrapbboking som för övrigt hade 40% rabatt på allt eftersom hon ska flytta butiken till Arvika :) Hur som helst så blev det en del shopping och sen lämnade vi av grejjerna hemma och åkte vidare till Linda som ville att jag skulle fota hennes hund Rocky. Och hon verkade ha tänkt igenom länge hur hon ville ha det fast att hon knappt hade grejjerna till det hehe.. Inte lätt att ta kort på djur men tyckte ändå det gick ganska smidigt med hjälp av godis såklart och det blev iaf 50 kort på sådär 10 minuter.
Sen gick vi till Mamma och Syrran och där var det fullt hus och man fick höra massa nya saker från barndommen, vad vi minns och inte minns. Kul kul.


Idag har det lixom de senaste dagarna varit riktigt fint väder och jag har fått vårkänslor och samtidigt fått ryck med vårstädning. Så i morgon har jag tänkt sortera i alla köksskåp och även i garderoben och sortera ut sånt som är för litet eller som jag inte använder samt putsa fönster och vårstäda bilen. Ja det är iaf planerna för i morgon så får vi se hur långt jag hinner. Hej svejs..

Inga kommentarer: