lördag 7 mars 2009

Tiden flyger iväg...

Har haft mycket att göra i det sista och har varken haft tid eller haft så mycket att skriva om i det och har förstått att en del tror att jag är/varit i Stockholm. Nej det är inte förens nästa söndag jag ska dit men jag funderar på att ta med den bärbara datan så kan jag kanske skriva ett inlägg på kvällen eller morgonen om resan eller så. Ska iaf bli väldigt spännande att åka dit och vi har bokat bord på en thailändsk djungelrestaurang och så ska vi se på High School Musikal :) Har aldrig varit på musikal tidigare så det ska bli intressant. Och självklart se lite mer av huvudstaden för det är så sällan man är där, är mest i Göteborg eftersom det är däromkring släkten bor..

Ikväll ska vi kanske få besök av Micke och Milla :) Hoppas!! Och det är också helg och det betyder att jag kan vräka i mig godis hehe.. Ska bli gött det. Får se om det kanske blir en tur till syrran också men det beror på när vi är lediga. Skulle också behöva sortera skafferiet där allt har för vanan att bara hamna uppepå allt. Men tiden går fort och vi får se vad som hinns med. Men då har ni iaf fått en liten rapport om vad jag sysslar med..

Inga kommentarer: