söndag 20 december 2009

Dagarna som gått..

I onsdags var jag i Karlstad å lämnade in den trasige kameran.. Tar väl en månad innan den är tillbaks :( Såå trist!! Å det är ändå en stor kedja men kanske därför det tar tid åh.. Så shoppade vi en del.. Jag syrran och Liam..

Torsdag har jag inget minne av..

Fredag jobbade jag å efter det åkte jag till Erica och snacka om allt möjligt å drack knäckte och mös. :) Så såg vi på Ernst på Tv. Rolig han..

Lördag var det jobb igen. Ställde klockan på 8 och vaknade 9.40 och fick PANIK!!! Faan klockan har inte ringt.. Är andra gången.. Kan inte alls lita på denna nya mobil. Ringde en arbetskollega som egentligen inte skulle börja förens 11 å fråga om hon hade lust att åka och öppna.. Öppnar vi inte klockan tio får vi nämligen böta 5000. Så typiskt att man alltid är två personer på morgonen men inte denna lördag inte.. Så jag slängde på mig kläder å körde som bara den- Tur man har turbo :) Och JAA jag märkte hur halkigt det var.. Denna Tcs lampan tände sig ju hela tiden juh :( Men har man bråttom så har man så var på jobb redna 10.10. Tycker jag är väldigt bra att från det att man slått upp ögonen så tar den en halvtimma så har man hängt av jackan på jobb å då har jag ändå 4 mil att köra.. hehe.. Hela dagen kändes ju som förstörd!! Inte kul.. Jag som aldrig är försenad vanligtvis!!
På eftermiddagen kom Erica hem till mig så vi bakade lussekatter. Flög deg överallt å vi skratta å hade skitkul. Shit vad stora dessa lussebullarna blev. Riktigt stora. Åh goda!! :D

Söndag var det jobb igen å jag ställde så klart mobilen på ringning som jag alltid gör och även den vanliga väckarklockan som jag aldrig ställer.. Och IGEN så ringde inte mobil.. Tur jag ställde andra klockan iaf.. Men man börja ju fundera på vad det var för fel på nya mobilen.. Så efter att ha kollat lite inställningar så hitta jag en som jag givetvis ändra med en gång. Den var bara ställd på att ringa måndag-fredag. Vad faan är de för inställning.. Så klart dne ska ringa alla dagar i veckan.. Men nu är det iaf ändrat..
På kvällen hann jag knappt hem innan jag fick besked om att åka till syrran.. Där gick jag hon å brorsan ut å högg ner två fina granar.. :) Sen såg vi på film ihop.. Lite familjemys med andra ord :D

Inga kommentarer: