tisdag 15 december 2009

Lucia







Igår åkte jag till Liams dagis där han skulle ha sitt första Luciauppträdande.. Jag, mamma, syrran, brorsan, Camilla och Liams pappa och farmor var där. Och massa andra släktingar till alla de andra barnen då förstås.. Var första gången jag varit med om att det varit utomhus men det var såå mysigt såå!! Så kul Att Fredrik (Liams pappa) var med. Han tog ledig ifrån jobbet i Oslo (18 mil bort) för att vara med.. Så himla kul att se hur mycket de verkligen tycker om Liam.. :D

Min kamera gick sönder i Oslo föresten.. Den lilla kompaktkameran. Så fort man sätter på den så låter den som om det är en sån mega gammal kamera som filmrullen spolar tillbaks på. Riktigt irriterande. Å givetvis när jag filma lussetåget så ville den inte åka in utan stod där å hacka å lät hela tiden.. Pinsamt!! Joo de.. Fick många blickar då.. Mer än när man står som ända personen med en systemkamera med 70-300 objektiv å tar kort..

Inga kommentarer: