fredag 4 december 2009

Grissprutan...

I torsdags var det dags att gå upp tidigt igen för att åka å ta sprutan. Var säker på att jag nog skulle bli hemskickad igen eftersom jag fortfarande var väldigt hes. Har aldrig varit hes en hel vecka tror ja.. Men de gick bra å sen åkte jag iväg till jobbet. Efter några timmat kände jag att jag börja få ont i armen. Orka ju knappt lyfta något eller höjja på armen. Slutade tidigt och åkte hem och strax därefter kom en kompis som skulle bli med å köpa vissa saker till datan så den skulle bli snabbare. Har varit uatn dator en hel vecka.. helt otroligt att jag överlevt.. Men har ju kollat facebooken genom mobilen iaf :) Sen under kvällen käände jag att jag fick ondare och ondare och klara knappt luta armen mot armstödet i soffan juh.. Börja frysa som bara den och var tvungen att hämta täcktet. Natten var iaf värst. Kallsvettades och fös som bara den. Mådde riktigt dålig och det kändes som man hade feber å jag börja undra på om jag kunde jobba dagen därpå om jag mådde så här.. Men när jag vakna så mådde jag bättre.. Var väl bara en släng av denna sprutan de.. Men hade fortfarande jävligt ont i armen och klara ju knappt klä på sig. Har hört många som haft ont i armen men trodde inte de skulle göra sååå ont...!!

Inga kommentarer: