tisdag 22 december 2009

Julgran eller inte julgran

Funderade väldigt länge på om jag skulle ha gran i år eller inte.. Känns ju helt meningslöst när man bor själv. Känns inte som att någon märker om man har en gran eller inte ändå..
Så fråga en kompis som var å hälsa på mig om jag inte skulle ha gran.. Å när jag sa nej de är ju ingen som ser det ändå så ångra jag mig ju nästan ändå.. Har ju faktiskt besök ganska ofta.. Å jag har väl grannar som ser annars.. Åh Milla kommer garanterat i jul och dessutom kommer exets äldsta syster Linda hit den 25e :D Så Ja då var det bestämt jag måste ha en gran!!

Men då var problemet att plastgranen är trasig å då kom jag på att jag ville ha en riktig.. Men då var jag ju tvungen att köpa en ny julgransfot..

Köpte denna på rusta för 189kr. Kostar ju mer än en gran typ juh :( Inte kul. Letade efter en speciell julgransfot jag såg där för några år sen med en liggande tomte. Jättefin. Men kunde ju givetvis inte hitta en sån nu..

Åh bara för att vänja mig lite vid julen så var jag tvungen att lägga ut nya mattan och foten men man såg ju direkt att något fattades :D

Åh här kommer resultatet av min gran. Inte den finaste men blev mycket juligare med en gång :D Nu måste jag nog börja slå in alla julklappar. Fattar inte hur man ska hinna med allt.. Jobbar ju hela dagen i morgon så måste göra allt idag för nästa gång jag är ledig är på Julafton.. Helt sjukt.. Kan inte förstå att det är Julafton om två dagar...

Inga kommentarer: