onsdag 23 december 2009

Julafton i morgon...


Är julafton i morgon å de känns inte ett dugg.. Har ju precis börjat få lite julkänsla typ juh... Gick upp tidigt idag för å hinna tvätta kläder innan det var dags på jobb. Var väldigt lugnt på hela centret idag. Blev väldigt chockad. Trodde det skulle vara knökfullt eftersom det är dagen innan julafton och dessutom löningsdag men men..
Mamma kom in på jobb å berätta att hon tänker tvinga i alla sina barn akevitt :( Usch!! Men faster Marie som åker 25 mil en väg för å vara med oss ville tydligen ha det så då tvingar mamma oss också.. Åh jag måste sova i skogen. Om jag inte lyckas dra mig ur då haha.. Hjälpte inte å säga att jag tänkt avstå från sprit ett tag för å se om minnet blir bättre haha..
Sen träffa man på en del kompisar också som man inte sett på länge.. Kul kul.. Å en mindre kul person men jag blir alltid så glad ändå.. Går inte va sur juh!! Haha :)
Kom in en skitsnygg kille å som sa: Är du också öppen? Va fasiken är de för fråga haha.. Vadå öppen... nej då!! Gjorde ett test på internet å enligt det ska jag träffa min nästa kille på jobbet.. Hmm vi får la se på det då...

Har precis kommit ikapp lite på min farm.. Shit vad den tar tid att sköta.. Alla blommor hade vissnat häromdagen å alla djur stod å vänta på mig så det var bara att ta tag i det å börkja plocka ägg å mjölka kor å getter å allt vad det är.. De senaste dagarna har dessa söta kalvar kommit till också.. Finns så klart rosa :D Åh pingvinger å elefanter å allt möjligt.. Borde snart heta något med zoo... Men man blir ju litt fast då... Nää nu har jag 61 gåvor att acceptera sen är jag ikapp helt å hållet.. Puuh.. sen i morgon är det väl dags å skörda igen...

******

Så här ser mina närmsta dagar ut:

Torsdag: Julafton. Vara hos syrran eller mamma hela dagen.. Mysa å umgås med familj och äta god mat.. Längtat länge efter mammas julmat :D

Fredag: Kommer exets syster hit å hälsar på. På kvällen blir det nog fest men Tonje i Karlstad.. Inte helt hundra än...

Lördag: Kommer pappa hit tidigt på morgonen. Vet inte vad som hänt men har säkert pratat med han typ 7 gånger eller mer denna veckan.. Sen klockan fyra kommer Erica, Sara (Lasse), Sara och Camilla hit så ska vi dricka lussete ocg glögg å byta julklappar på vårat egna lilla vis hehe.. Sen får vi se om det blir utgång eller inte.. Är ju ledig så :)

Inga kommentarer: