onsdag 9 december 2009

Riktigt trött och sleten..

Igår sov jag ända till kvart över tre, kan inte riktigt fatta att jag klarat det. Visserligen kom jag ju inte i säng förens åtta men hur sent jag än lägger mig så klarar jag ändå aldrig sova längre än till tolv. Aldrig!! De som känner mig vet att jag är väldigt morgonpigg å förr klara jag inte sova längre än till max nio-tio men nu har det visst blivit lite ändringar på det. Hur som helst så gick jag upp å kolla datan, klädde på mig och åkte å träna med Tonje. Sen efter det så körde jag hem henne och sen åkte jag hem och åt och sen vidare till syrran där vi såg på tv. Men jag blev tröttare och tröttare och åkte hem å la mig sådär halv elva eller något. Helt otroligt tidigt.
Idag var det meningen jag skulle passa Liam mellan 8-12 och sen hämta syrran och umgås å sen fortsätta passa han mellan 17-21 men syrran skicka sms precis vid åtta typ å sa att jag inte behövde för de hade försovit sig så jag passade på att sova vidare.. Sov väl till typ tolv å än en gång är jag lite förvånad över att jag faktiskt klara sova så länge.. Och redan vid sex tiden idag blev jag sååå trött.. satte på en film å jag hade svårt att hålla mig vaken.. sååå trött!! Antar att det är nu tröttheten kommer ikapp.. man måste ju kunna vara vaken mer än sex timmar innan det känns som man måste lägga sig igen..
Idag har jag varit helt själv och bara varit hemma, inte gått utanför dörren ens och inte pratat med någon. Har ställt fram tomtarna i hopp om å få lite julkänsla, lagat mat, sytt en pälsväst, sett på film och kollat datan.

Inser att de är väldigt mycket text i bloggen men tar inte så mycket bilder längre. Datan har ju strulat så länge å kamerorna har varit full så har inte kunnat ta kort.. Men nu är dom tömda å jag har så lust att bara ge mig ut å fotografera men har ingen ork till de nu.. Men i helgen blir det garanterat bilder för då reser jag bort :D

Inga kommentarer: