måndag 28 december 2009

Snö snö och snö!!

Igår gjorde jag inget vettigt.. Var hemma precis hela dagen.. Har börjat få väldigt ont i halsen och hostar som bara den :( Var ju inte länge sen jag var sjuk och brukar ju sällan bli det så hoppas verkligen att inget bryter ut... Kom i säng halv fem och idag har jag inte gjort speciellt mycket heller.. Sov ju ett tag sen har jag skottat ut min bil som var helt insnöad och så var jag i stan å handla å tanka å sånt.. Om en timma ska jag till Erica eftersom det är hennes tur att ha sin "Halv åtta hos mig" middag. Blir gött med tre rätters känner jag :) Var ju ett tag sen förra middagen var men det blir ju så när en pluggar i Lund, en i Lidköping och en i Stockholm och Karlstad.. Så nu när alla har lov så måste vi ju passa på att ses... :) Såå kul... Å på torsdag så ska jag nog till Lasse och äta mat, spela spel, åka pulka och basta.. Blir kul.. Inte varje vecka man träffar alla kompisar 3 gånger hehe..

Så här ser min bil ut föresten :) Visst är den snygg :D Kombin...

Idag kom denna bilen istället för postbilen.. Vet inte vad som hänt med den men var lite kul att han körde fast hehe...

Inga kommentarer: