söndag 6 december 2009

Ett halvår har gått....

Igår var det Julbord på Thon Hotell med halva köpcentret. Var riktigt roligt å väldigt underhållande.. Han Janne som uppträde var sjukt bra!! Maten var väl helt okey men jag föredrar ju varma potatisar och sen brukar jag alltid vilja ha brunsås men de fanns de ju inte så klart.. Får vänta tills julafton då man får den riktiga julmaten med allt man vill ha :) Hade som sagt väldigt trevligt och var faktiskt hemma ganska tidigt.. Drack int så mycket med tanke på hur förra helgen var hehe.. Man vill ju inte göra bort sig inför hela centret haha..

Idag är det EXAKT ett halvår sen jag blev singel!! Fattar inte att tiden gått sååå sjukt fort!! Känns inte alls som de var så länge sen.. Men har hört från många att jag blivit mycket trevligare och postivare efter att det hände å att jag har mycket roligare nu för tiden och gör precis det jag har lust på. Jag själv märker ingen skillnad men kanske är det så? Att jag gått ner nio kilo sen dess märker jag knappt heller förutom att jag ser det på vågen och att jag nu kan ha storlek XS eller S på kläderna Fattar inte vart dessa kilorna har varit för så stor var jag väl inte? Eller är det bara att man själv inte ser det.. Ja livet är att underligt!!!

Inga kommentarer: