lördag 3 januari 2009

Antal besökare :)

På exakt en månad så har jag haft 520 besökare vilket jag tycker är väldigt mycket med tanke på att jag bara är en vanlig person och inte så många vet om bloggen. Men en del har ju 500 besökare i veckan eller tom om dagen så egentligen är det väl inte så mycket. Jag kan ju också se vart ifrån världen mina besökare kommer och jag har haft flera besökare ifrån olika områden i Italien, England, Sverige och Norge och även ifrån länder som tex Usa, kina och Australien. Fattar inte hur alla hittat hit och om alla ens förstår vad jag skrivit men roligt är det iaf.
Jag vet att en del av er besökare inte har någon blogg utan bara läser för att se vad jag gör om dagarna och därför vill jag säga till er att man kan skriva kommentarer som anonym eller med sitt namn (man måste inte ha en egen blogg). För att skriva en kommentar så trycker du på order kommentarer under det inlägget som du vill kommentera, sen skriver du din kommentar i rutan och fyller i resten och trycker på skicka. Jag får då ett mail med kommentaren och väljer om jag vill godkänna det eller inte. Blir jätteglad för kommentarer :)

Inga kommentarer: