fredag 30 januari 2009

**Det gör ont i ögonen**

De senaste dagarna har jag suttit på Trivago och lagt till runt 50 sevärdheter, hotell och externa recensioner i Norrland. De har en sån stor Sverigeutmaning och jag har suttit fastklistrad framför datan de sista två dagarna och har tillochmed "glömt" sätta på mig kläder, äta, hämta post, elda och tända lampor. Så när jag hör nyckeln vrids om i låset så tittar jag ut och oj vad mörkt det är, och mörkt i hela huset hehe. Är livsfarligt att fastna sådär och det bara svider och kliar i ögonen och det är nog dags att ta lite paus eller vad tror ni? Tycker att jag brukar sitta mycket vid datan men aldrig så mycket som nu då man suttit 9-11timmar konstant vid datan. Tur att Tony var hemma 17.30 och gjorde "frukost" :)
Igår var vi i Ottebol då hans familj är på Sverigebesök igen och vi satt och tjöta och jag lärde Isabell att rita stjärnor och vi var inte hemma förens 01.54. Var säker på att Tony som inte är morgonpigg skulle försova sig när han bara fick sova 6 timmar men nej han var borta när jag vaknade, Så duktigt så. Ikväll blir det till att förhoppningsvis inte sitta så mycket framför datan utan istället framför tvn och kanske ett besök till Ottebol.

1 kommentar:

Jezzica sa...

Det visste jag för jag såg dom på konsum :)