torsdag 15 januari 2009

Långpromenad med kompisar

Igår hade jag tänkt att åka till Erica men så skrev Lasse/Sara och undrade om jag hade lust att ses. Jag blev lite förvånad för jag visste inte att hon var kvar i Värmland utan trodde hon åkte till Lund där hon studerar direkt efter hemkomsten från Spanien. Men hon var här och glad blev jag för det, så vi slog ihop våran träff och träffades alla tre.
Så vi tog en långpromenad nästan ända bort till Ingestrand och tillbaks så det är ju några kilometer om inte en mil. Sen var vi ute och gick på isen på sjön med försiktiga fotsteg. Så tog jag ju som vanligt en del kort och sen gick vi hem till Erica igen. Är väldig spänt på att se vad Erica får till med min tavelbeställning hehe. Gav henne några inspirationsbilder igår så ska hon göra om det på hennes vis. Och Tony har hela tiden varit skeptiskt till att jag velat att hon gör en tavla att hänga i vardagsrummet eftersom han inte vet hur duktig hon är. Så igår kom han till Erica och hämtade mig efter jobb och då fick han se några tavlor och ritningar som hon gjort och tyckte hon var otroligt duktig! Så nu är han mera positiv och tycker att tavlan hon ska göra, ska vara i vardagsrummet.



Inga kommentarer: