lördag 10 januari 2009

Ledig :)

Nu har jag påbörjat min 6dagars ledighet och det ska bli både skönt och tråkigt. Känns som jag nyss var ledig så jag vill inte veta hur lönebeskedet nästa månad ser ut.
Nu sitter jag och söker lite på resor och har så lust att resa! Topp 3 suget just nu är Amsterdam, Prag och Krakow, någon som vill med? hehe.
Så vad ska jag göra idag då? Hmm.. Hade tänkt lägga in en del på trivago men har nästan 90kort som inte blivit godkända än så jag får väl kanske vänta på det innan jag lägger in fler. Annars så ska jag typ bara slappa, vänta på att Tony slutar jobba och grejja mer med Liams doppresent som för övrigt tar mycket längre tid än jag trodde och som kostat en hel del. Bara hoppas att Jezzica och Liam uppskattar presenterna och förstår hur mycket tid och pengar jag lagt ner. Kan tänka mig att det nog är svårt att förstå när man tittar på dom men men.. Är glad att jag börja i god tid iaf :) Ska bli spännande att se vilka som kommer på dopet med tanke på att mer än halva släkten bor 25 mil härifrån och alla kanske inte har lust att resa hit. Men men..

Inga kommentarer: