måndag 12 januari 2009

Såå romantiskt :)

Igår hjälpte jag Älsklingen att slipa lite på hans dörrsidor och sen var jag hos syrran en sväng, sen åkte vi hem och såg lite på tv så ringde Olof och undra om vi ville hälsa på han och Tine så då åkte vi dit i ett par timmar. Sen åkte vi hem och jag såg på Trollkarens hemligheter medans Tony fortsatte till Ottebol för att kolla pelletskaminen. Så gick man fram och tillbaks och dona och när vi igårkväll skulle göra oss i ordning för att lägga oss så säger älsklingen: har du inte sett eller? Så jag svara bara: jo jag ska dammsuga upp slipdammet i morgon, så kollade jag på golvet och däri hade han skrivit "I LOVE MILLI" :) Jag blev jätteglad, lite förvånad och superlycklig och var tvungen att springa och pussa lite på han hehe. Ibland är han sådär romantiskt och blandar saft med ett sugrör där han tejpat fast en lapp på sugröret som det står jag älskar dig, eller så har det hänt att han stansat ut bokstäver med mina maskiner och scrappat både lappar och en hel layout faktiskt. Tänk vad glad man blir för det där lilla extra :D


1 kommentar:

oumberligating sa...

Att göra små "gulliga saker" för varandra är viktigt för ett bra förhållande, jag och "Lilla Frun" har hållit på så lika länge som du är gammal alltså 22 år, tre fraglar har vi 19, 17 och 15 och de verkar vara lika "gulliga" med sina partners men jag lovar att det finns människor i bloggvärlden som inte har haft någon man eller har som tejpar fast små kärleksbudskap på sugröret. Jag och min Lilla Fru är faktiskt ganska ensamna om att ha varit ihop så länge lite trist när alla runt om kring gifter om sig, fast många gånger är det klokt, men lite måste man självklart jobba med varandra(ler), som sagt ha det bra mvh från Peter Olofssson.
Har du något bra boktips så lägg in det på min Frus blogg www.pockethexorna.blogspot.com hon har en förlossningsskada sedan 15 år tillbaka så hon kan inte göra så mycket mer än att vara gullig och läsa!