tisdag 20 januari 2009

SHIT vad det snöar!!!




Igår natt snöade det en hel del och när vi vaknade hade vi cirka 10cm snö. Så igår tänkte jag att jag skulle vara snäll mot älsklingen och skotta garageuppfarten och gångstigarna till vårat hus. Vi har egentligen inte så mycket att skotta så man ska väl vara glad för det men jag får så ont i ryggen och det tar ändå nästan en halvtimma för mig. Så älsklingen vart ju superglad igår eftersom han var beredd på att parkera bilen på gatan för att sen skotta. Och i morses när jag vakna så är det ännu mera snö! Och det snöar och blåser för fullt. Man ser knappt fotspåren i snön längre som jag gjorde igår och hela gräsmattan och garageinfarten är helt vit och säkert 10cm igen. Men idag tror jag nog att Tony får ta över skottningen :) Jag tycker det är så fint med snö och gillar att det snöar men någon måtta får det väl vara. Men jag blir så sugen på att åka pulka nu när det snöar men ingen annan som har lust så jag får väl sitta här och fortsätta med Liams doppresent så att den hinner bli klar i tid.
OBS inga bra kort då dom är tagna innifrån och utan blixt men jag var bara tvungen att visa er hur det ser ut..

1 kommentar:

Jezzica sa...

Jag trodde ju du, jag och Liam skulle åka pulka